Wróć

REGULAMIN

Definicje

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

  1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu;
  2. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
  3. Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego jak.wyszło?;
  4. Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem www.jakwyszlo.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia;
  5. Towar – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym;
  6. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy jak.wyszło? a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu;
  7. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827);
  8. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
  9. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
  10. jak.wyszło? – Ilekroć w nn. Regulaminie mowa o jak.wyszło? należy rozumieć przez to odpowiednio Sklep Internetowy jak.wyszło? lub/i jego właściciela:
    Jarosław Jettka, ul. Kwiatowa2, 87-134 CZARNOWO, NIP: 5541659055, REGON: 525193076

 

Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem www. jakwyszlo.pl
  2. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Sklep internetowy jak.wyszło?, działający pod adresem
    www.jakwyszlo.pl, prowadzony jest przez Jarosław Jettka, ul. Kwiatowa 2, 87-134 CZARNOWO, NIP: 5541659055,
  3. Działalność Gospodarczą zarejestrowano w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej, REGON: 525193076;
  4. Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
    • zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach sklepu internetowego;
    • warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach sklepu internetowego;
    • zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach Sklepu Internetowego.
  5. Korzystanie ze sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, następujących minimalnych wymagań technicznych: a.) Internet Explorer w wersji 8 lub nowszej z włączoną obsługą Java Script, lub b.) inną przeglądarką internetową typu: Firefox, Chrome, Safari, ... c.) minimalna rozdzielczość ekranu [1024] x [768] pikseli.
  6. W celu korzystania ze sklepu internetowego Klient powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego, z dostępem do Internetu.
  7. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa jak.wyszło?, zastrzega sobie możliwość ograniczenia świadczenia usług za pośrednictwem Sklepu internetowego do osób, które nie ukończyły 18 lat. W takim przypadku potencjalni Klienci zostaną o powyższym powiadomieni.

 

Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego

  1. Rejestracja w ramach Sklepu internetowego jest opcjonalna. Klient może złożyć zamówienie bez dokonania rejestracji w Sklepie, po zapoznaniu się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacji. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na jednej ze stron Sklepu. Warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe. Podczas składania zamówienia "bez rejestracji" jest tworzone konto z danymi potrzebnymi do realizacji zamówienia czyli dane teleadresowe.
    Po złożonym zamówieniu nr ID lub numer zamówienia jest przechowywany w systemie do późniejszych celów tj. zwrot produktu czy reklamacji. W ten sposób identyfikujemy zamówienie dla zwrotów produktu lub reklamacji i usprawnia to realizację.
    jak.wyszło? może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Sklepu Internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient:
    • dopuścił się za pośrednictwem sklepu internetowego naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych klientów sklepu internetowego,
    • dopuści się innych zachowań, które zostaną uznane przez jak.wyszło? za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię jak.wyszło?.
  2. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach Witryny usługami, Sklep internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
  3. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
    • niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
    • korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
    • niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
    • korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla jak.wyszło?,
    • korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
    • korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
  4. Rozmiar odzieży jak.wyszło? oferuje różnorodny towar, spełniający wysokie oczekiwania zadowolonych z usług klientów. Posiadamy szeroki wybór produktów RÓŻNYCH producentów, dlatego sugerujemy, aby nie kierowali się Państwo rozmiarem z metki, który jest podany w opisie produktu. W większości producenci posiadają odmienną rozmiarówkę. W związku z tym przy każdym produkcie widocznym w naszym sklepie załączona jest tabela rozmiarów. Klient przed zakupem zobowiązany jest do zapoznania się z ową tabelą, w celu uniknięcia zakupu nieprawidłowego rozmiaru. W trosce o rzetelność danych mierzymy odzież od przodu, na płasko, bez rozciągania, z zapiętymi guzikami lub zasuniętym zamkiem (jeśli takowe posiada). W celu dopasowania nowej odzieży proponujemy zmierzyć w taki sam sposób swoje ulubione, najbardziej dopasowane ubranie. Aby otrzymać obwód uzyskaną wartość należy pomnożyć x2.
    W każdym modelu mierzona jest jedna sztuka z każdego rozmiaru, dlatego mogą wystąpić minimalne różnice w wymiarach podanych w tabeli (tolerancja błędu +/- 2 cm).

 

Procedura zawarcia Umowy sprzedaży

  1. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową www.jakwyszlo.pl, dokonać wyboru, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.
  2. Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.
  3. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku potwierdzającego złożenie Zamówienia – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
  4. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać m. in. opis wybranych towarów lub usług, łącznej ceny oraz wszystkich innych kosztów.
  5. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku potwierdzającego złożenie Zamówienia.
  6. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu stanowią ofertę, w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z jak.wyszło?. Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
    Umowę traktuje się za zawartą z momentem wpływu Zamówienia Klienta do systemu informatycznego Sklepu Internetowego, pod warunkiem zgodności Zamówienia z Regulaminem. Po zawarciu umowy, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zawierającą potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
  7. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
  8. Jeżeli dostarczenie towaru stało się niemożliwe skutkiem okoliczności, za które sprzedający nie ponosi odpowiedzialności, zobowiązanie do dostarczenia towaru wygasa. W takim przypadku sprzedający zwraca kupującemu wszystko, co uzyskał od kupującego tytułem zakupu towaru.
  9. Jeżeli kupującym jest przedsiębiorca, który dokonuje zakupu mającego charakter zawodowy, sprzedającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od umowy sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie klienta żadnych roszczeń w stosunku do sprzedawcy. Sprzedający zwraca w takim przypadku kupującemu wszystko, co uzyskał od kupującego tytułem zakupu towaru.

 

Dostawa

  1. Dostawa Towarów jest realizowana w kraju Polska. Zamówienie wysyłane jest nie później niż 21 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Jednak w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych zdarzeń losowych zastrzega się prawo do wysyłki towaru w ciągu 25 dni roboczych. Zamówienia realizowane są od poniedziałku do piątku. Paczki nie są wysyłane w soboty, niedziele oraz święta. W przypadku braku zaksięgowania płatności w ciągu 5 dni od daty zakupu, zamówienie będzie automatycznie anulowane i uważane za niebyłe. 
  2. Dostawa zamówionych Towarów realizowana jest za pośrednictwem:
    • Paczkomat InPost
    • Kurier InPost

Dodatkowo koszty dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia.

  1. Przewidywany termin realizacji dostawy według przewoźników:
     
    1. Przesyłki krajowe
      • za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost czas dostawy 2-3 dni robocze

Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu www.jakwyszlo.pl.
Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie Klientowi na podany adres e-mail tj. potwierdzenia, specyfikacji zamówienia i faktury.

 

Ceny i metody płatności

  1. Ceny Towarów podawane są w polskich złotych i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT (z wyróżnieniem wysokości stawki), cła oraz wszelkie inne składniki.
  2. Klient ma możliwość uiszczenia ceny:
    • przelewem: płatności przyjmujemy systemowo. Brak w tytule przelewu nr / symbolu zamówienia, które znajduje się w wiadomości otrzymanej po zakupie uniemożliwi systemowi identyfikację przelewu i prawidłowe zaksięgowanie wpłaty. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za błędnie zlecone przelewy.
    • płatność w systemie Przelewy24

 

Prawo odstąpienia od umowy

Początek biegu terminu w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy, tzn. umowy sprzedaży towarów:

Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni, ale tylko i wyłącznie z powodu błędu ze strony sprzedającego. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym konsument wszedł w posiadanie rzeczy. Odstąpienie od umowy dotyczy tylko i wyłącznie rzeczy nie noszonych (używanych) oraz oryginalnie zapakowanych.

W celu dokonania zwrotu towaru, obowiązkowe wysłanie e-mail na adres: biuro@jakwyszlo.pl . W celu identyfikacji zwracanego zamówienia, do paczki należy dołączyć informację umożliwiającą przypisanie zwrotu do właściwego zamówienia.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby nabywca wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

 

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od umowy zwracam wszystkie otrzymane płatności (z wyjątkiem kosztów odesłania produktu) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostałem poinformowany o decyzji wykonania prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności będzie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że ze strony odstępującego od umowy będzie zgoda na inne rozwiązanie; w każdym przypadku odstępujący ponosi tylko koszt odesłania zwracanego produktu (nie przyjmuję przesyłek za pobraniem). Zwrot płatności będzie realizowany po zwrotnym otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Zakupione rzeczy odesłać na adres Jarosław Jettka, ul. Kwiatowa2, 87-134CZARNOWO, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostałem poinformowany o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli rzecz jest odesłana przed upływem terminu 14 dni. Koszty odesłania rzecz ponosi konsument. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie w/w 14 dni. Zakupiony towar należy odesłać (koszty zwrotu ponosi konsument). Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:

- umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

- umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

- umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- umowy, w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- umowy, w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

- umowy, w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji. Jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
- umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

- umowy o dostarczanie gazet, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
- umowy zawartej na aukcji publicznej;

 

PISEMNA INFORMACJA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(w przypadku chęci odstąpienia od umowy pisemną informację należy odesłać na e-maila wg poniższego wzoru)

Adresat:
Jarosław Jettka

ul. Kwiatowa 2,

87-134Czarnowo,
biuro@jakwyszlo.pl

– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)

– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

– Adres konsumenta(-ów)

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

– Data

(*) Niepotrzebne skreślić.

Adres do wysyłki:

Jarosław Jettkaul. Kwiatowa 2,

87-134Czarnowo;

biuro@jakwyszlo.pl

Polska

Nie przyjmuję paczek za pobraniem. Pieniądze zwracam na podane konto bankowe Klienta.

Nie odbieram paczek ze zwrotami towarów z Paczkomatów InPost i innych tego typu automatów. Proszę o przesłanie zwrotu towaru na podany powyżej adres.

Zwrot następuje w takiej samej formie jak płatność.

Towar należy starannie zapakować, aby uchronić go przed uszkodzeniem w trakcie transportu. Zwracany towar powinien być w firmowym opakowaniu producenta. Brak etykiety, firmowego opakowania producenta i jego elementów dodatkowych może być uznany za obniżenie wartości Towaru. Klient może być obciążony kosztem związanym z obniżeniem wartości Towaru zgodnie z obowiązującym prawem.

Nieodebranie przesyłki

W przypadku nieodebrania zamówienia koszt transportu i zwrotu przesyłki ponosi Klient.

Koszty magazynowania

Towar zwrócony z naruszeniem Regulaminu lub obowiązującego prawa zostanie odesłany na koszt Klienta. W razie niepodjęcia przez Klienta odesłanego mu Towaru, Klient zostanie obciążony kosztami przechowania Towaru w stawce 2,46 (dwa złote 46/100 groszy) złotych brutto za każdy dzień przechowania.

W razie pytań proszę dzwonić pod nr. +48 531 043 665 i e-mailowo: biuro@jakwyszlo.pl

 

Reklamacje dotyczące Towarów

  1. jak.wyszło? jako Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez jak.wyszło? jest dłuższy.
  2. jak.wyszło? nie jest producentem Towarów. jak.wyszło? nie ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru. Producent może ponosić odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
  3. Oświadczenie o braku zgodności towaru z umową (reklamację) należy kierować na adres: Jarosław Jettka, ul. Kwiatowa 2, 87-134 CZARNOWO, biuro@jakwyszlo.pl.
  4. jak.wyszło? zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
  5. Towar jest zgodny z umową, jeżeli zgodne z umową pozostają w szczególności jego:
    1. opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność,
    2. przydatność do szczególnego celu, do którego jest potrzebny konsumentowi, o którym konsument powiadomił przedsiębiorcę najpóźniej w chwili zawarcia umowy i który przedsiębiorca zaakceptował.
  6. Ponadto towar, aby został uznany za zgodny z umową, musi:
    1. nadawać się do celów, do których zazwyczaj używa się towaru tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk,
    2. występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym trwałość i bezpieczeństwo, jakie są typowe dla towaru tego rodzaju i których konsument może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter towaru oraz publiczne zapewnienie złożone przez przedsiębiorcę,
    3. być dostarczany z opakowaniem, akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia konsument może rozsądnie oczekiwać;
    4. być takiej samej jakości jak próbka lub wzór, które przedsiębiorca udostępnił konsumentowi przed zawarciem umowy, i odpowiadać opisowi takiej próbki lub takiego wzoru.
  7. Do reklamowanego Towaru zaleca się dołączyć Dowód zakupu lub jego kopię co ułatwia rozpatrzenie zgłoszenia. Niedołączenie Dowodu zakupu lub jego kopii nie wstrzymuje jednak procedury rozpatrywania zgłoszenia.
  8. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może żądać jego naprawy (doprowadzenia do zgodności towaru z umową) lub wymiany.
  9. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może żądać obniżenia ceny albo odstąpić od umowy, gdy:
    1. jak.wyszło? odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową zgodnie z prawem;
    2. jak.wyszło? nie doprowadził towaru do zgodności z umową zgodnie z prawem;
    3. brak zgodności towaru z umową występuje nadal, mimo że jak.wyszło? próbował doprowadzić towar do zgodności z umową;
    4. brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania z innych środków;
    5. z oświadczenia jak.wyszło? lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta.
  10. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową jest istotny.
  11. W razie odstąpienia od umowy konsument niezwłocznie zwraca towar przedsiębiorcy na jego koszt. jak.wyszło? zwraca konsumentowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.
  12. jak.wyszło? zwraca konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o obniżeniu ceny.
  13. Cena powinna być obniżona o wartość, która stanowi różnicę między wartością towaru zgodnego z umową, a wartością towaru którego dotyczy niezgodność z umową.
  14. jak.wyszło? dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

15. W przypadku, gdy Konsument realizując swe uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową domaga się wymiany Towaru lub odstępuje od umowy, dostarczenie reklamowanego towaru do jak.wyszło? odbywa się przez Konsumenta, ale na koszt jak.wyszło?. Reklamowany Towar należy wówczas odesłać na adres: Jarosław Jettka, ul. Kwiatowa 2,

87-134 CZARNOWO.

  1. jak.wyszło? rozpatruje reklamację niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.

 

Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

  1. jak.wyszło? podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
  2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić jak.wyszło? o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
  3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: Jarosław Jettka, ul. Kwiatowa 2, 87-134 CZARNOWO oraz na e-maila biuro@jakwyszlo.pl
  4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
  5. jak.wyszło? zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

 

Prawa własności intelektualnej jak.wyszło? i ochrona

  1. Wszelkie treści dostępne w Sklepie, w szczególności opisy, zdjęcia, rysunki, oznaczenia wraz z elementami słownymi i graficznymi (znaki towarowe) (dalej: Treści) podlegają ochronie prawnej.
  2. Wszelkie prawa do Treści dostępnych w Sklepie przysługują jak.wyszło? lub/i osobom trzecim współpracującym z jak.wyszło?.
  3. Zabronione jest kopiowanie i rozpowszechnianie ww. Treści bez naszej wyraźnej zgody.
  4. W celu dostarczania najlepszych usług korzystamy z usług projektantów, stylistów i fotografów. Nasze zdjęcia są objęte prawami autorskimi jako utwory.
  5. Kopiowanie i rozpowszechnianie Treści dostępnych w Serwisie w Internecie lub innych mediach bez naszej zgody jest skutkować będzie naliczeniem przez nas - na podstawie art. 79 ust. 1 pkt 3 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych - opłaty w wysokości odpowiadającej dwukrotności odpowiednich stawek stosowanych przez Stowarzyszenie Fotografów Polskich.
  6. Przywłaszczenie sobie autorstwa albo wprowadzanie w błąd co do autorstwa naszych treści stanowi przestępstwo z art. 115 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych zagrożone karą grzywny, karą ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 3.

 

Opinie w sklepie internetowym

  1. Klient Sklepu Internetowego ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego wystawienia opinii dotyczącej zakupów dokonanych w Sklepie Internetowym. Przedmiotem opinii może być także ocena, zdjęcie lub recenzja zakupionego produktu w Sklepie Internetowym.
  2. Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który dokonał zakupów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy.
  3. Wystawione przez Klienta opinie są publikowane przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym.
  4. Wystawienie opinii nie może być wykorzystywane przez Klienta do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji wobec Sprzedawcy, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich.
  5. Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych produktów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych/pozornych umów sprzedaży w celu wystawienia opinii. Autorem opinii nie może być także sam Sprzedawca ani jego pracownicy bez względu na podstawę zatrudnienia.
  6. Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez jej autora.
  7. Opinie, które nie dotyczą produktów zakupionych w sklepie jak.wyszlo?, stanowią reklamę, SPAM, zawierają treści niezwiązane z produktem, są obraźliwe, sprzeczne z prawem lub dobrymi obyczajami, naruszają prawa osób trzecich mogą zostać odrzucone i nie zostaną opublikowane w Sklepie albo zostaną z niego usunięte.

 

Postanowienia końcowe

  1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy jak.wyszło? a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
  2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy jak.wyszło? a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę jak.wyszło?.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
  4. Informacja nt. rozstrzygania sporów zgodnie z art. 14 ust. 1 rozporządzenia ODR: Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Komisja Europejska udostępnia internetowy system rozstrzygania sporów konsumenckich (ODR).