ZWROTY
GWARANCJA
WYMIANA TOWARÓW
W sklepie realizujemy zwroty i reklamacje. Nie realizujemy wymiany produktów.
Jeśli więc chcesz wymienić towar, musisz wysłać zwrot i złożyć nowe zamówienie.
ZWROT TOWARÓW
Wysyłka zwrotu na koszt własny
Jarosław Jettka
ul. Kwiatowa 2
87-134 Czarnowo
lub
PACZKOMAT GDY11A
ZWROT PIENIĘDZY
Zwrot pieniędzy otrzymasz do 21 dni, od otrzymania Twoje przesyłki zwrotnej.
KOSZTY MAGAZYNOWANIA
Towar zwrócony z naruszeniem Regulaminu lub obowiązującego prawa, zostanie odesłany na koszt Klienta. W razie niepodjęcia przez Klienta odesłanego mu Towaru, Klient zostanie obciążony kosztami przechowania Towaru w stawce 2,46 (dwa złote 46/100 groszy) złotych brutto za każdy dzień przechowania.
INFORMACJE
1. Bez względu na to w jaki sposób zwracasz towar, powinien on zostać zapakowany w odpowiedni sposób, uniemożliwiający uszkodzenie w trakcie transportu.
2. Zwracany towar zostanie przyjęty tylko wtedy, gdy będzie odesłany z kompletną zawartością (również gratisy, upominki itp.), a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone.
3. Do zwracanego towaru proszę dołączyć dowód zakupu towaru.
4.Nie odbieram żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem! Zwrot odesłany w ten sposób wraca do nadawcy.
4. Zwrot pieniędzy realizujemy do 21 dni od daty odebrania nadesłanej paczki ze zwrotem.
PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Konsument ma prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym konsument wszedł w posiadanie rzeczy, lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez konsumenta weszła w posiadanie rzeczy.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby nabywca przesłał e-maila z informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Konsument nie ponosi żadnych dodatkowych opłat w związku ze zwrotem, poza kosztem odesłania zwracanego produktu lub ewentualnymi innymi warunkami, na które klient wyraził zgodę przy zakupie.
Zwrot płatności realizowany jest po zwrotnym otrzymania rzeczy, dosłania brakującego lub niepoprawnego nr konta bankowego, na które zwrot ma być dokonany.
Termin jest zachowany, jeżeli rzecz będzie odesłana przez konsumenta przed upływem terminu 14 dni. Koszty zwrotu ponosi konsument.
Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy, wynikające z korzystania z niej w sposób inny, niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy oraz zgody wyrażone podczas procesu zakupu i zwrotu towaru. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą.
REKLAMACJE
Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest przesłanie czystego, nieużywanego - reklamowanego towaru wraz dowodem zakupu. Towar zabrudzony nie będzie podlegał reklamacji. Aby zareklamować towar należy przesłać go listem poleconym lub paczką pocztową (nie przyjmuję paczek wysłanych za pobraniem) na poniższy adres:
Jarosław Jettka
ul. Kwiatowa 2
87-134 Czarnowo
lub na
PACZKOMAT GDY11A
Z DOPISKIEM JAK.WYSZŁO? WRAZ Z DOWODEM ZAKUPU
Wysyłka towaru do reklamacji na koszt własny
Reklamacje dotyczące przesyłki z dodatkowym ubezpieczeniem:
Podczas odbierania przesyłki należy otworzyć paczkę przy kurierze. W przypadku uszkodzeń pomocne będzie sporządzenie protokołu szkody przez kuriera. Następnie prosimy o kontakt z nami.
Warunki sprzedaży
Zakup towaru jest równoznaczny z akceptacją regulaminu jak.wyszło?. Powyższe warunki sprzedaży mają zastosowanie do wszystkich transakcji zawartych na podstawie ofert naszego sklepu Internetowego.